Drop-in Lørdagsværksted: Lav silhuet-collager med Mio Trond Lambers

Kom med til en lørdagsworkshop, hvor vi leger med former, farver og mønstre og laver vores helt egne tøj-kollektioner. Vi dykker ned i designprocessen, lige dér hvor alt er muligt med papir, tegneredskaber, lim og saks. Hvis du kan lide at tegne i malebøger som TopModel, tegne dine egne outfits eller lave collage så er denne her dag noget for dig!

Vi skal finde seje silhuetter i magasiner og fylde dem ud med forskellige collageteknikker. Du kan designe smækbukser, kostumer eller finde på en jakke lavet af blomsterblade.

Workshoppen afholdes af Tekstilformidlerstuderende Mio Trond Lambers, der hen over efteråret er praktikant i huset.

Værkstedet er åbent fra kl. 10-14.30 - sidste indgangstid til værkstedet er kl. 14:00.

Workshoppen er målrettet børn på 6 år+ sammen med deres voksne.

Lørdagsværksted i Børnekulturhuset er drop-in aktiviteter, hvor man betaler ved indgangen til aktiviteten. Det koster 40 kr. pr. person – man betaler for både børn og voksne, som deltager i værkstedet. Børn skal være ifølge med en voksen.

Vi forventer, at voksne tager ansvar for deres børn, mens de er i Børnekulturhuset. Når man er hos os, laver man aktiviteter sammen

Børnekulturhus Ama´r

Øresundsvej 8B