Lørdagsværksted med Maria Lau Krogh lav din egen Marionetdukke

Marionetdukke lørdag Kom til et fantastisk lørdagsværksted hvor vi bygger vores helt egne marionet dukker. En bevægelig dukke som man kan vække til live ved hjælp af snore og pinde. Vi bygger dukken i alverdens materialer og du får den naturligvis med hjem til leg og pynt. Kunstner Maria Lau Krogh står for dukke løjerne og er klar med sine bedste tips og tricks. Det bliver super hyggebyggeligt.

Lørdagsværksted i Børnekulturhuset er drop-in aktiviteter, hvor man betaler ved indgangen til aktiviteten.

Værkstedet er åbent fra kl. 10-14.30. sidste indgangstid til værkstedet er kl. 13:30.

Det koster 40 kr. pr. person – man betaler for både børn og voksne, som deltager i værkstedet. Børn skal være ifølge med en voksen.

Vi forventer at voksne tager ansvar for deres børn, mens de er i Børnekulturhuset. Når man er hos os, laver man aktiviteter sammen.

Børnekulturhus Ama´r

Øresundsvej 8B