lørdagsværksted med Vera Barros tegneværksted

Kan du lide at tegne? Så kom og tegn med os!
For dem, der allerede har deltaget i Veras tegneværksted, vil det være muligt at udvikle nemme og interessante tegne forslag.

Underviser: Kunstner Vera Barros, som har stor erfaring med at undervise børn i tegning. Vera er fast underviser i Børnekulturhuset.

Lørdagsværksted i Børnekulturhuset er drop-in aktiviteter, hvor man betaler ved indgangen til aktiviteten. Værkstedet er åbent fra kl. 10-14.30 og 'værkstedsføreren' er altid en uddannet kunstner, arkitekt, scenograf eller designer.

Det koster 40 kr. pr. person – man betaler for både børn og voksne, som deltager i værkstedet. Børn skal være ifølge med en voksen.

Vi forventer at voksne tager ansvar for deres børn, mens de er i Børnekulturhuset. Når man er hos os, laver man aktiviteter sammen.

Børnekulturhus Ama´r

Øresundsvej 8B