Mal din egen fantasi figur med Dirk Natorp

Mal din egen fantasi figur med Dirk Natorp drop in lørdagsværksted

Kom og mal seje små figurer hentet ud af forskellige fantasiuniverser. Vi bruger simple tricks og teknikker så alle kan være med og vi hurtigt får et flot resultat - figuren får du med hjem bagefter.

Vi øver os på at blande farver så hver figur bliver helt personlig. Måske din mor eller far har gode tricks fra da de selv var børn og malede figurer? Her er der både plads til at nørde detaljer eller fordybe sig med hvad ens karakterer har af superkræfter. Vi har figurer til alle, du er også velkommen til at medbringe din egen.

Dirk Natorp er dagens underviser og har malet figurer siden han var teenager. Dirk er inspireret af sin egen barndom i 90’erne. Gennem historiefortælling, kontraster og en nørdet legende tilgang inviterer Dirk til workshop for både børn og voksne. Dagen byder på kreative fordybelse og hyggeligt samvær.

Lørdagsværksted i Børnekulturhuset er drop-in aktiviteter, hvor man betaler ved indgang til aktiviteten. Værkstedet er åbent fra kl. 10-14.30 og 'værkstedsføreren' er altid en uddannet kunstner, arkitekt, scenograf eller designer.

Det koster 40 kr. pr. person – man betaler for både børn og voksne, som deltager i værkstedet. Børn skal være ifølge med en voksen. 6 år+

Vi forventer at voksne tager ansvar for deres børn, mens de er i Børnekulturhuset. Når man er hos os, laver man aktiviteter sammen

Børnekulturhus Ama´r

Øresundsvej 8B