Retningslinjer i forbindelse med tilmelding og deltagelse på hold

Her finder du praktisk information og retningslinjer for tilmelding og deltagelse på hold.

Retningslinjer i forbindelse med tilmelding

• Betalingen er bindende ved tilmelding og opkræves på girokort af Københavns Kommune via din E-boks.
  • Barnet skal være tilmeldt, før de kan møde op på et hold.
  • Tilmelding kan udelukkende foretages via tilmeldingsportalen. Kunstnerne har ikke mulighed for at hjælpe med tilmelding.
  • Barnet er tilmeldt hele skoleåret for de hold der løber hele sæsonen.
  • For hold der løber halvårligt, gælder det, at barnet skal meldes til igen, hvis det ønsker at fortsætte. Barnet er ikke garanteret plads på næste halvår. Disse hold er som regel hold for de mindste børn.
  • For hold, der løber over hele året skoleåret 24/25, gælder det, at der betales i to rater. Første rate opkræves oktober og 2. rate opkræves marts.
  • Kan et hold ikke oprettes pga. manglende tilmeldinger bliver barnet tilbudt plads på et andet hold – eller vi refunderer betalingen.
  • Passer holdet slet ikke til barnet, vil vi forsøge at flytte barnet til et andet hold – men udelukkende hvis der er ledige pladser, og hvis det ikke forstyrrer holdets flow.
  • Ved aflysning af undervisning vil vi forsøge at finde en erstatningsgang. Erstatningsgange kan dog ikke garanteres grundet andre aktiviteter i lokalerne.
  • Tilmeldingen er bindende og personlig. Det er ikke tilladt at sende andre børn i stedet.
  • Er der spørgsmål omkring alder, hold, niveau eller andet er I altid velkomne til at kontakte kulturkoordinatoren, Lotfi Attia på uz8t@kk.dk eller 51525923

Retningslinjer for deltagelse på hold

• Deltagelse på hold sker på forældrenes ansvar.
  • Af hensyn til børn og kunstnere må forældre IKKE opholde sig i lokalet, når der er undervisning.
  • Kunstnere og Børnekulturhuset kan ikke påtage sig ansvaret for børnene. Store børn, der kan klare sig selv, må godt være her uden voksne, men er barnet mindre eller er der særlige behov, henstiller vi til, at forældrene bliver i huset, mens barnet er til undervisning.
  • Er der spørgsmål eller kommentarer i forhold til hold, undervisning, huset eller andet, bedes I henvende jer til kulturkoordinatoren Lotfi Attia på uz8t@kk.dk eller 51525923