Gratis koncerter for børnehaver (4-6 år)

Oplev professionelle koncerter for børnehavebørn (4-6 år), når Levende Musik i Skolen holder Showcase på Amager Kulturpunkt.

Fotograf
Christian Brandt

Torsdag d. 29/9 i tidsrummet kl. 10-14 holder Levende Musik i Skolen (LMS) showcase på Amager Kulturpunkt med flere gratis familiekoncerter for børnehavebørn (4-6 år). Her er det muligt at tage jeres store børnehavebørn med til koncert i løbet af dagen. Tilmelding sker efter først-til-mølle princippet.

Der er følgende familiekoncerter i løbet af dagen:

Calibut Band

Musikpatruljen

Glawokl

Bon Noir

Malene Kjærgård

Læs mere om de forskellige koncerter her:

Praktisk:

Hver koncert varer i 30 minutter. Det er gratis at deltage, men kræver tilmelding.

I tilmelder jer via denne formular: Koncertønsker til LMS Showcase

Levende Musik i Skolen (LMS).

LMS er et nationalt kompetencecenter, der har til formål at sikre, at alle grundskoleelever i Danmark oplever mindst én professionel skolekoncert om året. LMS arbejder på at få skolekoncertordningen til Københavns Kommune og samarbejder i den forbindelse med lokale skoler på Amager, der afprøver ordningen.